onsdag 18 februari 2009

De låg med varandra?

Igår spaltade Blondinbella upp 3 saker hon var stolt över att hon gjorde igår. Listan såg ur såhär:

Jag bjöd Nils på lunch och vi hade kvalitets-tid tillsammans
Jag gjorde bra ifrån mig på debatten i skolan
Jag var duktig och gick och tränade yoga


Now, correct me if im wrong. Men visst är det så att när man säger att man hade "kvalitets-tid" med sin sambo, då menar man att man låg med varandra va? Själv skulle jag visserligen gjort tvärtom, tagit lunchen efteråt. Eller bara tagit något litet innan. Så man stod sig till lunchen. Kanske en macka, eller en såndär liten portionsförpackning yoghurt till exempel. Eller så kan man skära upp gurk- och morotsstavar och blanda lite dipp. Ja, eller ibland räcker det med bara en frukt. Grapefrukt är ju gott till exempel.

Senare idag får ni min egna lista. Måste bara hinna göra något bra innan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar