fredag 13 februari 2009

Lasagna!


























Kvällens föda. Nu står vi oss en vecka.

Kvällens planer ser ut som följer:

I skrivande stund lyssnar jag på Göteborgs Studentradio och programmet Come Clean Radio där störtsköna Michael kör Jedi Mind Trick's timme. Top 10 fula emcees. Jag skrattar högt. Vad en emcee var visste jag förövrigt inte förrän för någon månad sedan, ungefär som med skirat smör - kunde någon inte bara sagt att skirat smör var smält smör?

När denna timme är till ända är det dags för Let's Dance - veckans höjdpunk för Molly. Den stora frågan är: Vad har Kitty för klänning ikväll?

Efter detta åker jag väl på att läsa "För så gör prinsessor" för hundrade gången. Visste ni att prinsessor tacklas hårdast i hockeylaget? Ahvisst tänker jag jämt, hur många prinsessor är ens med i nåt jävla hockeylag liksom.

Och innan kvällen är över så kommer jag att introducera ett "Dagens"-ämne till bloggen. Utan en dagens, ingen blogg.

2 kommentarer:

  1. Ser väldigt gott ut!! blir avis på lasagnen !! vågar ju inte använda min gasugn.. /Pete

    SvaraRadera
  2. Lasagne är lite av en specialitet! Styr upp 'et nästa gång du hänger i Järna.

    SvaraRadera