onsdag 18 februari 2009

Proudly presenting: Olivia E.

Det här inlägget hade jag egentligen inte tänkt publicera förrän ikväll. Men eftersom personen jag ska presentera hetsar som fan, så får det bli nu. Ni ska inte tro att de här inläggen kommer ur spontan kärlek, de är framtvingade, forcerade.

Proudly presenting: Olivia E.

Olivia. Ja, vad fan ska jag säga om henne. För det första, det här är ju min syster. Syrran liksom. Lillsyrran. Som ibland känns som storesyrran. Men oftast faktiskt bara syrran. På många plan är vi varandras motpoler. Hon är spara, jag är slösa. Hon är ordning, jag är oreda. Hon får ligga, jag får inte. Behöver jag fortsätta? På andra plan är hon ett karbonpapper av mig, eller jag av henne. Svårt det där. Som när jag klippte hennes hår, och sa att jag hade skapat henne. Och varje gång skulle hon grina efteråt, fast hon hade bett om det. Men näe, jag skapade inte henne. Eller ja, det beror ju på hur man ser det. Jag skulle ju alltid stjäla showen, lite som med det här inlägget nu, är det mig eller Olivia jag skulle presentera? Och eftersom jag alltid skulle stjäla showen, så har hon fått kämpa kanske lite hårdare. Därför är hon ljusår roligare, snyggare, klokare och duktigare än mig.

Nä fan, det blir ju helt slajmigt det här va? Gröta runt i massa sentimentala kärleksförklaringar. Det skiter vi i tycker jag.

Olivia E. en jävla apa.

1 kommentar:

  1. Olivia e snyggast. men nu din relation till båtar är ju intressant, blogga om dä nån dag!

    SvaraRadera