tisdag 17 februari 2009

Proudly presenting: Michael Ö.

Gav grymma Michael chansen att välja ämne på ett inlägg här på bloggen. Och låt mig säga att jag inte blev förvånad när hans val föll på "Du kan blogga om mig, vilken förträfflig kille jag är". Ett löfte är ett löfte så här kommer det. Jag låter även detta bli starten på ett nytt tema på bloggen, där jag helt enkelt presenterar några sköna lirare i min närhet.

Proudly presenting: Michael Ö.

Alltså jag skulle ju kunna skiva om Michaels superba smak för film, böcker och musik. Eller hur irriterande bra han är på snabba repliker (en egenskap jag alltid önskat att jag haft - ni vet, man kommer alltid på efteråt vad han borde ha sagt). Jag kan snacka om ett stort hjärta och en skarp hjärna. Skulle kunna skriva om hans sköna stil, eller att han inte trackar mig överdrivet mycket för mina egna smått störda egenheter. Skulle kunna nämna hur skönt nördig han är eller att jag diggar honom trots att han i sin tur gillar vuxentecknat.

Fast när allt kommer till kritan. Anledningen till att jag och Michael kommer så bra överrens.
Det är ju att vi delar samma passion för pony play.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar