torsdag 26 februari 2009

A tribute to Hemligahaggan

En av mina favoritbloggar genom tiderna gick i graven för längesedan. Det händer fortfarande att jag går tillbaka till den och läser mina favoritinlägg. Det känns ju som min skyldighet att ni också får ta del av denna sinnessjukt bra blogg. Så jag snor skiten, och kallar det en hyllning.


"Männens kåta hjärnaktivitet.

Jag känner mig riktigt fransk ikväll! Jag dricker rödvin, röker cigaretter och äter baguette. Eller, jag äter chips men same same liksom. Och så övar jag på min franska. Jag försöker tala skånska vilket i mina öron låter som franska.

Pygmén är i väg hos en vän och har grabbkväll. Grabbkväll, vilket fascinerande uttryck! Vad gör man på dessa grabbkvällar? Spelar tvspel? Annordnar whiskeyprovning? Dricker maltöl? Har bögsex? Det andra könets tankebanor är outgrundliga och tur är väl det. Männens hjärna må vara stor, men hur mycket hjärnaktivitet pågår egentligen bakom deras kåta små ansikten? Inte mycket! Kvinnlig list ni vet, kvinnlig list...

Satungen sover som en stock i sina ömma föräldrars sovrum. Så slipper jag bli antastad av pygmén när han kommer invinglande med alkoholstinkande andedräkt om en timme. Kvinnlig list ni vet, kvinnlig list..."


utdrag från: metrobloggen.se/sobrilsubban

3 kommentarer:

  1. VA? Vad är detta, har du slutat följa min blogg! Nä nu jävlar

    SvaraRadera
  2. Hohohohooold your horses! Jag läser för i helvette! Det har ju blivit en jävla fart på dej också"

    SvaraRadera
  3. Haha! Fan vad skön du är! Maila LT och tigg in mig som bloggare där, dom ger mig på tok för låg lön.

    SvaraRadera