onsdag 18 februari 2009

Till Fanny

Igår fick jag mitt första fan-mail. Inser ju att jag i framtiden inte ens kommer kunna svara på alla mail som rasar in. Därför njuter jag av den här tiden, när jag kan svara och bygga upp en relation till mina läsare. Därför dedikerar jag detta inlägg till Fanny.

Så, jag lovade ju att jag skulle återkomma med min egen lista över vad jag är stolt över att ha åstadkommit idag. Här kommer den:

Jag gick till jobbet.
Jag var duktig och köpte nötter och choklad till mig.
Jag unnade mig en dusch med mansschampot.


Funderar för övrigt på att skriva en roman, eller åtminstone en längre novell, eller ja, en dikt kanske. Haiku. Nåt snuskigt skare bli iallafall. Med en tjej som heter Sophie i huvudrollen. Mitt favoritnamn.

3 kommentarer:

  1. hahaha! åh, jag som ALLTID har velat vara med i en riktig tantsnusk roman!

    SvaraRadera
  2. Herrugud, jag som trodde man behövde skicka en brevbomb för att bli nämnd och så får man an elldeles egen rubrik. Behövde int ens erbjuda ett ligg.
    Tack så hjärtligt!
    Tyvärr blir nog det här min enda kommentar då jag känner pressen att vara lika rolig som du då man kommenterar.
    Men tack...

    SvaraRadera
  3. Jag som älskar kommentarerna! Det räcker typ med ett klassiskt "Hahaha!" så är min dag gjord! ;)

    SvaraRadera