onsdag 25 februari 2009

Your time to shine

Nu funkar kommentarsfunktionen igen, så därför kör vi en favorit i repris!

Alltså, jag kan ju inte sticka under stol med att jag vill att den här bloggen få sjukt mycket läsare och sån skit. Jag gör ju hela grejen för att få stå i strålkastarljuset liksom. Jag tror på fullt allvar att det är mig som världen väntat på. Bara det att statistiken för bloggen inte bekräftar mig. Så nu har jag tre uppgifter till er.

1. Jag är himla nyfiken på vilka det är som läser bloggen! Skriv erat namn i kommentarsfältet.

2. Börja kommentera! Det räcker med ett "hahahaha!" eller "det här var riktigt riktigt dåligt Elvira, skärp dig!". Men jag vill ha eran feedback, jag vill veta vad ni tycker!

3. Idag - sprid bloggen till minst 3 vänner som ni tror skulle gilla min skit. Så får vi se om statistiken gör mig rätta sedan.


Egenkär is my middlename.

Fast, ah, som en true blogger måste jag ju säga: Jag älskar er!

2 kommentarer:

  1. jag har precis försökt grotta mig in i denna blogg, men hinner knappt med att andas innan det kommer ett nytt inlägg... läser inte så snabbt förstår du... men de e kul leeesning sörrö. keep it up som de heter på utrikiska

    SvaraRadera
  2. hihihihhihihihihiihhihihhhihih

    SvaraRadera