torsdag 19 mars 2009

Date a millionaire


Ni har kanske sett den här annonsen på facebook. Jag tänkte direkt att det här än kanske nåt för mig. Eller vad vet jag. Jag har aldrig hängt med en rik kille. Någonsin. Och de är ju tydligen det. Garanterat rika.

Men så står det såhär: "looking to date classy women". Classy. Jaha. Då far det kört för mig. Jag är inte classy. Alls. Ska man ha nån jävla scarves runt halsen då? Taxklack? Jag vet inte. Alltid dra nån jävla cabinväska efter sig. På resa liksom. Classy. Jag vet inte. Inte jag iallafall. Jag åt tex pizza till middag idag. inte så classy va? Undra vad classy bruttor äter. Typ nån annan sorts restaurangmat va? Fast just inte pizza och hamburgare och kebab och sånt. Det känns osannolikt.

MEN. Så går jag in och kollar vilka tjejer som redan anmält sig liksom. Och då tänkte jag det. Att jag kanske ändå är lite classy? I jämförelse?

1 kommentar:

  1. Oj vad classy!! Ser ut som såna som ville bli flygvärdinnor men som började strippa o blev eskortflickor istället. Svanktatuering o amfetamin.

    Bra namn på hon t höger osså.. smultronet_10

    ja jävlar! /Pete

    SvaraRadera