lördag 14 mars 2009

Early adaptor

Ja, nu drar det igång så smått. Nu ska vi "rasa" emot förändringarna på Facebook. Det är alltid likadant. Vi är så jävla missnöjda. Gärna att vi går med i nån protestgrupp om att vi vill ha tillbaka det gamla. Vad var det för fel på det? Vad var det för jävla fel på det!?

Vi ska skaka på huvudet och inte fatta någonting. Faan va obekväma vi blir. Vår existens. Den ruckas liksom. Varför finns jag? Vad är mitt syfte? Hur stort är universum? Vad händer när jag dör? Finns gud? Varför ska de hålla på o göra om Facebook såhär?

Själv ser jag mig som en early adaptor. Kom igen förändring! Kom igen då! Du kan inte klå mig.

1 kommentar:

  1. älskar den nya layouten!!!

    hatar folk som låtsas engagera sig o går med i nån bullshitgrupp på fejjan hahaha... vilken totalt meningslös grej..

    "vi stödjer Eritrea..nånting, eller nåt annat som ingen vet vad det är" bullshit ni stödjer fan ingenting!

    SvaraRadera