tisdag 3 mars 2009

Topp 3

Alla har skämsskivor, skämsartister, skämslåtar. Musik som man gillar som fan, men inte gärna skryter om. Eftersom det här är en förnedringsblogg som någon så insiktsfullt påpekade så måste jag ju givetvis dela med mig om mina topp 3 skämsskivor.

3. Peter LeMarc - Sången dom spelar när filmen är slut
Alltså, det är inte okej. Jag vet. Men satan bra! Och jävligt mycket nostalgi.











2. Lionel Richie - The Best of Lionel Richie
Alltså, också att det är en best of. Det är liksom knappt okej i sig. Och sen att det är Lionel. Men alltså....Stuck on you... ah!











1. Rod Stewart - Great Rock Classics of Our Time
Okej, det här är väl bara plain sick liksom. Jag vet inte hur jag ens ska kunna förklara det. Så ah.











Så, nu vill jag veta era!

2 kommentarer:

  1. Men är detta verkligen skämsskivor? Jag blir mest sugen på att höra dem. /P

    SvaraRadera
  2. Haha, JA, det är skämsskivor! Nu är de ju outade, men det är inte skivorna jag skulle droppa någonsin om någon frågade om min musiksmak.

    SvaraRadera