söndag 15 mars 2009

Vinn konst skapad av morgondagens stora stjärna.


















Nu har du chans att vinna konst signerad Not on my shift-Elvira. Wouldn't that be something, huh? Nåt att sätta upp ovanför sängen va? Nåt att stolt visa upp för grannar, familj och vänner.
Nåt att sälja inom ett par år för en rejäl hacka.

Såhär gör du:
Leta upp ditt favoritinlägg sedan starten av Not on my shift fram till idag. Posta en länk till det som en kommentar till detta inlägg. Eller för er som inte vet hur man kopierar och klistrar in en länk (Sophie) skriv vad erat favoritinlägg heter.
Sen väljer jag ut vilken jävel som har bäst smak.

Och satan. Nu tävlar ni. För får jag inga tävlingssvar. Då vete fan vad jag gör. Skär sönder tavelhelvettet.

4 kommentarer:

  1. http://notonmyshift.blogspot.com/2009/03/based-on-true-story.html

    SvaraRadera
  2. Den om mig! /Pete

    SvaraRadera
  3. Skepp O'hoj pt 2 eller När jag nästan dödade ett barn

    SvaraRadera
  4. Jag gillar den med glasstruten väldigt mycket. Moffla o glupsk o hela den biten. Liksom syskonkärlek i ett nötskal. Hehe

    SvaraRadera