fredag 24 april 2009

Dagen då jag flippade ur

Förmiddagens twitter, för er som ännu inte insett hur strålande det är:

1. Malmskillnadsgatan -96, det var tider det, gissa att man fick ligga då alltså!


2. Och förresten, jag gick inte på stritan -96. Puckon! Var ju bara 12 år då. Det måste ha varit -98....


3. Okej, okej, jag ljuger som en borstbindare. Däremot besteg jag Kebenekajse på en galen LSD-tripp i december -92.


4. Våren -97 stred jag i Vietnamkriget. Jag vill helst inte prata om det.


5. Samma år födde jag 3 föräldralösa barn.


6. Nästa hela 2001 ägnade jag mig åt träslöjd. Under detta år svarvade jag 973 brännbollsträn, vilket kom att styra mitt liv i en ny riktning.


7. Efter att jag kommit hem från Vietnamnkriget -97 låste jag in mig själv i källaren. Våldförde mig på mig själv. Totalt mörker i 4 mån.


8. Med naglarna grävde jag fram nyckeln som jag murat in i väggen. Resten av året bakade jag stora mängder piroger.


9. 2001, jag sålde stora partier brännbollsträn till porrindustrin och blev rik.


10. Nog för att jag är lite knäpp men det här är oroväckande. Åminner mig sommaren -05 som jag spenderade i tvångströja....


11. Du har under förmiddagen läst valda delar ur min CV. Jag ser fram emot att höra ifrån Dig!

4 kommentarer:

  1. Jag börjar bli orolig Elvira!

    SvaraRadera
  2. @Pete - Ja, ush, jag med. Känner vartåt det barkar.

    SvaraRadera
  3. Det är ju helt makalöst bra det här. Att ha dig i twitterflödet gör livet lite mer likt en robert crumb-serie. tack!

    SvaraRadera
  4. Men åhh, jag hade missat den här kommentaren! Tack!!

    SvaraRadera