söndag 26 april 2009

Ett rop på hjälp

Jag ska städa idag. Ush. Första kraftansträngningen var att gå ner till Ica och köpa städgrejer. Bland annat dammsugarpåsar. Inte fan visste jag att den fanns typ 40 olika sorter att välja på. Och dyra var dom. Annars hade jag chansat på lite olika. Köpte några olika sorters trasor och såpor. Testa lite, de verkar ju ha lite olika funktioner dom där.
Men viktigast var soppåsarna. Fan vad det ska slängas, tänkte jag, fan vad det ska slängas.

Nu sitter jag i soffan med städsakerna utspridda omkring mig. Jag vet inte vad jag ska göra med dom. Jag vet inte. Får panik. PANIK!

Se detta som ett rop på hjälp.

Jag behöver en man.

2 kommentarer:

  1. Kanske MrDustbag är rätt man. Om du mailar oss märke och modell på din dammsugare så skickar vi dig en gratis förpackning dammsugarpåsar till dig. Ett problem ur världen.
    Mvh,
    MrDustbag

    SvaraRadera
  2. @MrDustbag - MrDustbag, det låter ju strålande, jag mailar. Du har inte tilläggtjänsterna "Ömma ord nattetid" eller "Hämta varannan dag på dagis"? Då hade nämligen MrDustbag varit en potentiell livspartner.

    SvaraRadera