onsdag 15 april 2009

Musiken får bestämma

Tänkte vara lustig. Men det gick liksom inte. Satt här och skrev nåt ord, raderade, skrev, raderade. Stirrade. Stirrade. Stirrade. Sen kom jag på att jag lyssnade på Antony and the Johnsons. Inte fan kan man vara lustig då liksom. Och ärligt, det är ju rolig jag ska vara.

Så. Jag sätter iTunes på random nu. Och så får vi se vad det blir. Och så skriver jag nåt på den musiken liksom. Kanske blir lustigt, kanske inte, kanske nåt nostalgiskt. Eller bara pinsamt. Nu kör jag!

Nöjd? - Veronica Maggio

Jag skrattar till. Det var ju jävligt lustigt, var det inte det? Alltså. Det här är på riktigt. Jag trixade inte. Det blev den. Aldrig nöjd. Hon har träffat för fan hela världen. Till och med surfat på nätet. Var är hans sinne för humor? Ingen kan vara perfekt, det kan hon förstå, men herregud hon kan få bättre än så. Veronica Maggio alltså. Det kan jag också. Fast vadå? Nåt är bättre än inget? Eller jag vet inte. Nej. Så är det ju inte. Jag vet inte vad jag ska säga om relationer, om dejtande hit och ligga med nån dit.

Nu är låten snart slut. Jag ger det en chans till, det där kändes inte så bra asså. Fick inget bra ur mig - så vi testar igen....

On the road again - Willie Nelson

Åhh, det här gillar jag. Going places that I've never been. I can't wait to get on the road again. Här är jag nu. Precis påväg att ge mig ut på vägarna. Det har hänt sjukt mycket hemska och konstiga saker i mitt liv. Men jag är peppad. Peppad på förändring. Och nu kan jag knappt vänta på att börja.

Nu "skrobblade" (vad i helvete är det för jävla ord? Och använder jag det rätt nu?) det över till Playboy Mommy med Tori Amos. Och där lägger jag nog ner. Haha! Innan vi blir för personliga.

Slitz ringde igår förresten!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar