måndag 4 maj 2009

Bloggtips

Jag vet att många av er faktiskt läser min blogg Brev till mamma till er vill jag berätta om en annan blogg, som handlar om precis samma underbara mamma. Det är en underbar, vacker och smärtsam blogg.

“Mamma gick vidare den 18 mars, precis en månad efter sin femtiårsdag. Dagen hon lämnade var en fantastisk dag, den första vårdagen. Solen sken då vi lämnade avdelningen, solen sken och jag kunde inte låta bli att le. Det var mamma i luften, i solen, i molnen. Hon sa alltid det, att man inte skulle glömma bort att njuta av livet. Jag var ledsen men samtidigt lättad när hon dog. Lättat över att hon inte behövde lida mer. Min mamma var så stark, nog den starkaste kvinnan jag mött. Människor kallar henne udda, speciell - jag kallar henne fantastisk, hon världens bästa mamma. Kerstin sa, några dagar efteråt att “aldrig har jag träffat någon som gav så mycket, gav så otroligt mycket till andra, som din mamma” och det har inte jag heller.”

Läs den, gör det, så får ni också ytterligare en bild av vår underbara mamma.

http://dygnen.wordpress.com/

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar