måndag 11 maj 2009

Jag lider av hybris

Det har väl inte undgått någon att jag har drabbats av ett totalt okontrollerbat storhetsvansinne. Detta har visserligen eskalerat, men om vi drar oss tillbaka till det första inlägget jag någonsin skrev i bloggen:

"Nån gång ska man väl starta en blogg också. Åttiotalist som man är. Lejon som man är. Kvinna som man är. Uppmärksamhet är allt. Allt. Och med för lite tålamod och för mycket tilltro till sig själv så är det kanske här man hamnar. "

Alltså - jag satte väl huvudet på spiken dag ett.

Men jag vill bara att ni ska veta det. Satan vad jag är glad för den här bloggen och att ni läser den. Era störda, smarta och roliga kommentarer är det som gör bloggen. Och för en ensamstående morsa utan tillstymelse till kärleksliv så är ni alla mina virtuella älskare. Eller kalla det KK om ni vill.

5 kommentarer:

  1. Du lider inte av hybris. Att som tjänare kliva på konungens röda matta är hybris, men du är ju inte tjänare. Du är ju drottning.

    /Gubbis

    SvaraRadera
  2. What can I say? 'tis FUCKING AWESOME den här bloggen. You knows it.

    Jag anser för övrigt internet vara min älskare. Liksom ingen annan som... vågar. Eller vill. Hä hä hä.

    SvaraRadera
  3. @Gubbis - Darling, vilken komplimang! Tack!

    @Erika - Tack tack tack! Baksidan med internet är att denne inte hjälper till i hemmet. Tvärtom. Annars kan man ju få nästan vad man vill. Tom lite ponyplay om man är på det humöret.

    SvaraRadera
  4. Ha ha ha... Mmmmm... det var ju fint sagt!Vilken ära att få vara din virtuella älskarinna för en stund. Eller kalla det KK om du vill! Verkligen... på fullaste allvar :-)!

    SvaraRadera
  5. @Mia - bara att njuta - det gör jag!

    SvaraRadera