lördag 23 maj 2009

Jag listar manliga bloggare efter fuckability:

Eftersom jag inte hittade någon bra topplista så tog jag helt enkelt de bloggar jag själv kände till och läser/någon gång läst och som är relativt kända. Det här är ingen topp 12, det här är toppen till botten liksom.

1. Ett liv i exil (Jonas Peterson)
2. Magnus Betnér (Magnus Betnér)
3.Vesslan (?)
4. Deepedition (Niclas Strandh)
5. Farzad & Ramin (Ramin och Farzad Nouri)
6. Nikke Index (Nikke Lindqvist)
7. Markus Birro (Markus Birro)
8. Nimrod (?)
9. Schulmania (Calle Schulman)
10. Att vara Alex Schulman Alex Schulman)
11. Jag heter Klaus (Klaus Beiersdorf)
12. Storstadspojken (Blondinbellas Nils)
13. Rick Falkvinge (Rick Falkvinge)
14. DennisM (Dennis Mnånting)

13 kommentarer:

  1. Jävla nice med en stekare på 12 plats. Undra när jag blir sådär känd och jag också får vara med på fuckabilitylistor!? Jag vill, både ligga o vara med på lista...

    SvaraRadera
  2. @Mattias - alltså, 12:e plats är ju en förjävlig plats, ju längre ner folk hamnar ju mer äcklad är jag av tanken på att ligga med dom. Det här är ingen topp 12, det här är toppen till botten liksom. DennisM vet jag inte ens om han har något kön.

    SvaraRadera
  3. Jag är djupt oroad över att klaus överhuvudtaget är med på listan. Jag tror inte att han får upp sin lilla knödelwürst om inte han får skicka ett pressmeddelande om det först.

    Gubben som är soda

    SvaraRadera
  4. Haha.. ahaaa. Jag som är trög och fick för mig att det var en topplista. My bad. Nu gick allt upp för mig.

    SvaraRadera
  5. Nimrod är mest fuckable av dem du listat. Jag älskar honom.

    SvaraRadera
  6. Men HALLÅÅ, Nimrod är ett patetiskt jävla psykfall. Eller rättare sagt, han drömmer om att FÅ VARA ett psykfall. Egentligen är han mammas gosse som kommer i byxan om nån gnuggar honom utanpå gylfen. Och det är inte jag som påstår utan han själv.

    /Maxat

    SvaraRadera
  7. Alltså, ungefär vid plats 6-7 där någonstans sjunker fuckabilityn avsevärt. Det är som sagt en toppen till botten lista.

    @Gubben som är soda - Klaus skulle faktiskt kunna tappa ett par platser till känner jag. Jag skulle aldrig drömma om att ligga med honom.

    @Anonym - Jag förstår inte hur så många kvinnor kan vara så jävla sålda på ett sånt svin som Nimrod utger sig för att vara. Kan du förklara det för mig?

    SvaraRadera
  8. @deeped Vadå? Fyra är väl en skitbra placering?

    SvaraRadera
  9. Men.
    Jag har ju en liten som luktar som en stor. Betyder det inget för dig? ;-)

    /klaus

    SvaraRadera
  10. @Klaus Det är viktigt att du skriver sådant på din blogg, eftersom din blogg var bedömningsgrunden. Y'know. Tänk på det till nästa gång!

    SvaraRadera
  11. Shit i gatan. Skönt att kunna rangordna på det där viset. Det är lite som "lista bajset".

    SvaraRadera
  12. @30+ - det är ganska mycket som lista bajset faktiskt. Det är ett skitigt jobb, men någon måste göra det.

    SvaraRadera