onsdag 20 maj 2009

Kom på!

Kom på en äkta 90-talsgrej till: DEXTROSOL.


-- Post From My iPhone

5 kommentarer:

  1. Jag och syrran snackade om s.k. "horhalsband" häromdagen. Uhuu... Hemskt. Fast det kanske du redan tagit upp.

    SvaraRadera
  2. Tack för youtube-tipset ang. ballaballaballa förresten, fick mig ett gott skratt X)

    SvaraRadera
  3. Fick igår en flashback till 90-talet när jag såg ett gäng kids stå o käka sin skollunch utanför en affär. En bulle som man gröpt ur och tryckt in en negerbulle i!

    SvaraRadera
  4. @Defekten- O fyyyyfan, de minns jag mycket väl. För väl. Jag hade ett. Satan alltså, hade jag helt förträngt!

    @Mattias - det var fan det skummaste jag hört. Helt klart skummaste. Vadå? Ni tog liksom en kanelbulle och pulade ner en chokladboll typ Delicato däri?

    SvaraRadera
  5. nej nej, inte kanelbulle. en vanlig bulle, sådan man skär i två bitar o lägger kanske en bit skinka på. Fast istället för att skära den i två bitar, gröper man ur den genom ett litet hål på sidan. Sen kör man in delicatoboll däri. Klassiskt.

    SvaraRadera