fredag 1 maj 2009

Nu kommer den, fyllebloggen!

Japp, ärligt talat typ förstra gången jag bloggar under the influence. Alltså på riktigt. Många gånger att jag tagit ett par glas vin. Men nu ör jag hemma från krogen. Japp, ni hörde rätt. Jag vet dick ite om jag stavade det rätt.

Man kan säga att jag varit på ungdomsdisco. Och känt mg som en kärring. En äkta jävla kärring. Folk sexdansar och diggar typ musik somjag itne förstår mig på alls. Enda uppmärksamheten jag fick var pga av min Cock Sparrer tishA, inte för tt nån visste vilka Cock Sparrer är. Typ tvärtom. Nån ba: "Kåkk Spärrer...... Äru flata!?!?!?!"

Yeees. Godnatt mina bästa bästa älskade bloggläsare.

2 kommentarer:

  1. sista tåget till Dagenham

    SvaraRadera
  2. @anonym - se där! Nån som har lite koll på Cock Sparrer!

    SvaraRadera