måndag 15 juni 2009

Det slutade så jävla obehagligt alltihopa.

Kollade igenom lite bilder från ett av mina firanden denna vecka. Närmaste bestämt från den dagen då jag fick beskedet att jag kommit in på skolan. Det hela ser tämligen standard ut.

Lite fnitter.

















Lite kärlek.

















Lite tunga.

















Lite gangsigns.

















Lite.... och DÄR blev det plötsligt jävligt obehagligt. Ser ni mig. Näe, för jag är inte där. Det är ju för faan Bert Karlsson.


5 kommentarer:

  1. HAHAHAHAHA!!!! O herrejävlar, jag dånar XD

    Fast Bert är ju rätt grym. Jag skulle ändå vilja säga att det är mer heder att kanalisera Bert en blöt kväll än att se ut lite som Martin Timell på kort. Eller Leif GW. Eller Johannes Brost. Eller Brolle JR! Hsh, Bert är bättre :)

    SvaraRadera
  2. hultispulltis15 juni 2009 16:05

    jag dör!!!
    skrattar så jag gråter.
    hade nästan glömt bort hur stört rolig och klockren bertbilden är! fattar än idag inte hur faen du fick till den. men den är klockren åh det är den. haha!

    SvaraRadera
  3. hhahahhahahahahaha, det är ju han!

    SvaraRadera
  4. @Defekten - Jafan, Bert är ju grym. Eller ah. Underhållande liksom. Ingen skönhet precis, men det kan man ju inte anklaga mig för heller så man kanske inte ska vara förvånad. Roligt är det iallafall. Sjukt!

    @hultispulltis - Ja, den är fan klockren. Och all eyes on me liksom. INGEN som frågar sig vad fan du håller på med!?

    @Anonym - Ja, det är fan SCARY!

    SvaraRadera