tisdag 9 juni 2009

Jag firar. Vi firar. Fan vad vi firar.

13 kommentarer:

  1. Vad kan jag säga annat än: Grattis som fan bästa du!!! Det var du verkligen värd. Skickar nog ett grattis-sms oxå :)

    SvaraRadera
  2. @michael Tack tack tack! Kolla in klon för övrigt! Hahahah! (full)

    SvaraRadera
  3. Vad är det du ska plugga? Har testat att söka i din blogg på lite random ordkombinationer som har med plugg att göra men kommer bara till de här senaste inläggen. Är med andra ord nyfiken X)

    SvaraRadera
  4. @Defekten - Ja, jag har varit lite hemlig eftersom det är kollegor som läser. Man vill ju inte läcka innan något är klart liksom. Men jag ska plugga till webbstrateg på Berghs. Yeah!

    SvaraRadera
  5. Grattis som FAN och fira så ögonen blöder i morgonbitti =) Det låter som en toppenutbildning. Kram!

    SvaraRadera
  6. @A* - Ja, du ser, jag har redan odlat en klo så jag kan grabba åt mig det bästaste!

    SvaraRadera
  7. Å, låter skitkul. Grattis! :)

    SvaraRadera
  8. Grattis! Plugglivet är skönt - speciellt om kam får läsa sådant man verkligen gillar.

    *skickar en digital highfajv*

    SvaraRadera
  9. Hahahah jag skrattade så länge åt kvinniskan i bakgrunden.

    SvaraRadera
  10. vi vet alla att det är så mycket lättare att skriva (i ren och skär förnekelse)att man har skrattat så länge åt någon när man egentligen har dreglat sig blöt och blivit helt pirrig förmodligen hela veckan ut.
    *skrattar högt åt kvinniskan(?!) i bakgrunden*

    SvaraRadera
  11. Jag älskar klon! Den är fantastisk! Och naturligtvis: GRATTIS!!!

    SvaraRadera
  12. @Stefan - Tack! Det ska bli så roligt! *highfive*

    @Erika - Klon är ju helt jävla sjuk. Hur kunde det bli så? Jösses alltså! Och tack!

    SvaraRadera