torsdag 25 juni 2009

Jag har också en plan!

När Pelletsmaskinen skriver om sin plan känner jag verkligen att det är dags för mig att också lägga upp en plan över min framtid och mina drömmar. Här kommer den i 10 steg:


1. Om femton år är jag 40 och min dotter 20. Då vore det roligt om vi kunde vara gravida samtidigt.

2. Om 10 år räknar jag med att kunna börja ligga med män i min egen ålder. Och yngre.

3. Om ca 7 år kanske jag inleder en karriär som fotomodell. Och då menar jag inte för "skojiga" reklamer, typ Iprenmannen.

4. Om 9 år räknar jag med att jag får operationen för borttagning av den stora vårtan jag har på kinden betald av landstinget.

5. Karriären då? Om 12 år hoppas jag att slippa behöva gå på stritan. Fortsätter med livesändningarna på webben i ytterligare 3 år.

6. Om 25 år hoppas jag att någon dyker upp på min 50 årsdag, tillskillnad mot detta år.

7. Jag vet inte om det är något att hoppas på, men jag önskar att man inom 14 år kommit på något sätt att lösoperera mina stelopererade ben.

8. Jag hoppas också att jag under min livstid får bekanta mig med en man utan moderskomplex. Skuille vilja prova en relation utan blöjbyten.

9. Man ska inte hoppas på det omöjliga. Men tänk om man inom 10 år kunde köpa en ost på säg 16-17 kg för hemmabruk.

10. När jag dör vill jag kremeras. Så jag hoppas att de löst problemet med för små luckor. Jag vill dö riktigt riktigt fet nämligen.

2 kommentarer:

  1. Fett.... men jag vågar inte skriva en egen.

    SvaraRadera
  2. @Hopf - Äh, komigennu! KÖR FÖR FA-AN!

    SvaraRadera