fredag 19 juni 2009

Midsommar hos Grodan och Gullsebub eller Midsommarstången är inte den enda stång det dansas kring ikväll. Eller jo.

Gullsebub och Grodan sitter i bilen. De närmar sig stugan där de tillsammans med sina polare ska fira midsommar. Grodan kvittrar glatt i passagerarsätet medan Gullsebub kör. Enhandsfattning på ratten, den andra vilande på Grodans lår.
- Tänk att de aldrig bjudit oss förut, va? Vad är det om?, skrattar Grodan.
- Mmmm, svarar Gullsebub och tänker på att ikväll, ikväll är det nog tammejfan han som får ligga. Inte ett fräsigt ord har hon sagt på hela dagen. Han fantiserar vidare. Hennes blick kommer vara så villig, fuktig. Han kommer leka med henne, spela svårflörtad. Sen ska han ge henne ett lillfinger. Hon kommer vara så till sig. Lyda hans minsta vink. Så när han ber henne att dansa för honom, dansa av sig sina kläder, så kommer hon att göra det. Sakta, sensuellt, sedan hetsigt. Han kommer ligga tillbakalutad och bara se på. Och när hon sedan stå där, naken, framför honom, med styva bröstvårtor och pulserande kön som kommer han peka mot sitt skrev och mena: Sug av mig.... Och hon kommer ställa sig på knä framför honom och..
- Hallåå!? Har du hört nåt av vad jag sagt eller? Va!?
- Joo, alltså, joo, jag tycker det låter jättebra.
- Jättebra!? Vadå, jättebra? Fyyyfan, vilket svin du är. Jättebra att jag känner mig tjock. Jättebra. Du kan ju dra åt helvete din jävla gris. Om du ens tittar åt mig ikväll så kastar jag ringen. Fattar du? Jättebra.. Pff.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar