torsdag 4 juni 2009

Min första sexuella upplevelse

Jag var elva år. Kanske tolv. Och skulle sova över hos min bästa kompis. Vi hade tittat på film tillsammans med hela hans familj. På tv1000 och alla somnade. Jag med. Men till skillnad från de andra så vaknar jag en stund senare. På teven springer två tjejer med små skotskrutiga kjolar hand i hand mot en skola. Fast de är inte barn. Inte fan är dom barn. Men de låtsas att de är det. Tofsar i håret och klubba i munnen har de. 
De ska träffa rektorn. Och ni kan ju ana hur det hela fortlöpte. Rektorn läxade upp de båda flickorna efter noter. Både med linjal och så att säga "tyngre doningar". 

Jag var i upplösningstillstånd. Chock. Paralyserad. Ja, till och med rädd. Framförallt för att någon i den stora familjen skulle vakna och upptäcka att jag var vaken. Vid minsta rörelse från någon av de andra knep jag ihop ögonen och gav ifrån mig lätta snarkningar (jag har alltid varit duktig på att fejka sömn). Men det var definitivt en sexuell upplevelse. Något hände i mig. Som jag inte hade varit med om förut. Något som definitivt inte var normalt. 

Senast jag tittade på porr var det mer frivilligt. Men lika hemligt. Jag och min kompis satt och zappade vid teven. Då visar det sig att käre Boxer har bjudit på fri canal+ och klockan hade ju slagit midnatt. Vi tittar på varandra. Förvånat. Frågande. Han säger "Nä fyy". Jag stämmer givetvis in. Och zappar vidare. En stund senare går han. Jag rusar till teven och zappar tillbaka. "Nä fyyy" viskar jag tyst för mig själv. Samtidigt som jag lägger ifrån mig kontrollen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar