onsdag 3 juni 2009

Operation: Fatstorm

Män kan vara så himla romantiska ibland. Det vet ni ju. Jag har massor med bra exempel. Som den där gången när jag fick en blandskiva av en kille, med orden "Varenda låt på den här skivan får mig att tänka på dig" och första spåret var Morrisey - You're the one for me fatty. 

Ni läste rätt. You're the one for me, FATTY.

För att inte tala om han som försökte vinna tillbaka mitt hjärta med orden "Jag har insett att jag verkligen inte gillar smala tjejer". Nähepp. Tack! Men dåså. Då blir vi ihop då. Så himla romantiskt. Tänk det liksom, tänk det när ungarna frågar hur mamma och pappa blev ihop liksom. "Jo, vi var ihop, men vi gjorde slut fast sen kom pappa på, efter empiriska undersökningar att han inte alls gillade smala tjejer, så då ville pappa bli ihop igen. Jaaa, och på den vägen är det."
Näe, alltså näe. 

En gång var det en kille som sa att jag kunde få en fantastisk cameltoe om jag ville. Ja, som en komplimang alltså! Love that guy! Love him!

För att undvika dessa komplimanger i fortsättning har jag nu påbörjat Operation: Fatstorm vilket innebär att mitt uppdrag för en tid framöver är att undanröja alla spår av tjockhet. Wish me luck!



7 kommentarer:

  1. Skit i det, undanröj taskiga grabbar istället!!
    Du är säkert bäst som du är!..och förresten hellre tjock om röven än tjock ihuvudet ;-)Ha en bra dag!

    SvaraRadera
  2. Jösses vilka grottpuckon! Och du, det är inte pga av andra vi skall skrida vår plan till verket. Utan för oss själva! Jag är med dig och jag önskar dig lycka till. Själv har jag tagit mina första steg till Carmen Electras - fit to strip vol. 1, som du tipsade om =D

    SvaraRadera
  3. @fjortisensmorsa - Haha, jag är grym som jag är. Och i ärlighetens namn så är det inte för deras skull utan för min egen. Men det hade inte varit lika roligt att skriva om det. Typ.

    @Mattias - Klart det är för vår egen skull. Såklart. Fit to strip äger, vilken jävla workout alltså. Jag var på apoteket och köpte Alli idag också. Käkar man fel, blir det fel om man säger så.

    SvaraRadera
  4. Cameltoe är faktiskt ansett som mycket fint i vissa civilisationer. I det förarabiska samhället visade den på karaktär, ståndaktighet och stabilitet hos kvinnan t.ex.

    I det danska fyllesamhället är den ett tecken på "mye knule", som det heter. Och det är ju bra.

    Freud var ett tag inne på att en riktig cameltoe visade på att personen hade "inre hemligheter" som personen inte visade upp så lättvindligt (Freuds egna ord), medan Kant var helt inne på cameltåns historiska kopplingar till nomadernas kameeler och att rida, och hur det symboliserade olika önskemål hos bäraren som sedan kunde visa sig i drömmar.

    SvaraRadera
  5. Alltså, vilka dudes! Komplimang? Jo, men tack, i vilket helvete då?

    Och den låten, ja, den ligger mig varmt om hjärtat minsann. Hehe.

    SvaraRadera
  6. @Anonym - det var mycket matnyttig information. Jag tar det till mig.

    @Erika - Haha, ja, mycket ska man vara med om alltså. Fast faktum är jag tycker mycket om samtliga dudes. Haha. Ettan var jag ihop med i tre år till exempel. Såhär i efterhand kan man plocka de äckliga russinen ur kakan liksom. Hahaha.

    SvaraRadera
  7. Ha, ha, ha! Modig kille! Jag hade fått sååååå mycket stryk om jag försökt mig på att få en Camel toe att låta som en komplimang...

    SvaraRadera