onsdag 10 juni 2009

Jävligt orättvist att man måste lida för saker man gjort i ett tidigare liv, tycker jag.

Orsaken till min hudåkommefobi bottnar i att jag som tonåring gick igenom en period med seriösa hudåkommor själv, i form av någon slags stressrelaterad psoriasisgrej. Det var psoriasis men det var inte det. Liksom. Ni fattar? Nej? Inte jag heller. Det är iallafall borta nu och kommer aldrig åter. Förutom en grej.

När jag blir stressad nu för tiden så får jag ett utslag under näsan. Det blir liksom torrt där. Ungefär 1,5 kvadratcentimeter torr hy liksom. Som om jag hade haft en mustasch där. En liten Hitler-mustasch.

3 kommentarer:

  1. Tänk på att vinka lite försiktigare just de perioderna då..kan lätt missuppfattas ;-)

    SvaraRadera
  2. Mr me too. Eller Welcome to my world. Eller I can relate.

    Äh, du fattar.

    Minus psoriasis.

    SvaraRadera
  3. @Hannes Hopf - ÄR DET SANT!? Är jag inte ensam om detta!?

    SvaraRadera