onsdag 1 juli 2009

Jag älskar doften av öl, svett och kön på morgonkvisten

En vän till mig ska åka och bo i en stuga i en vecka tillsammans med sina manliga vänner. Han klagar, det ska regna hela jävla veckan. Han klagar. Jag myser.  Myser! För tänk er alltså. Tänk er! Tänk om de är typ fem-sex män. På en pytteliten bostadsyta. Den där fuktiga luften. Lite svett. Öl. After Shave. Pizza. Kön. Och lite mer svett. Lite mer kön. Vilken dröm alltså. 

Han kallar mig pervo. Aha. Aja. Men jaaa, vadå då!? Vadå liksom!? Får man inte fantisera om det kanske. Om massor med män ensamma på en pytteliten bostadsyta. Dofterna!



Ahhhh.

10 kommentarer:

  1. Åh, en Rob Roy-rubrik. Eller hur? Eller hur?! ELLER HUR?!!!!

    SvaraRadera
  2. Och, eh, att bo på liten yta med fem-sex män är mer uäck än ahhhh rent doftmässigt.

    SvaraRadera
  3. Du borde följa med, och dokumentera allt. Tänk twitter, bambuser, bloggande! Vilken samtidsskildring!

    SvaraRadera
  4. @Darling Donny Hedlund -1. Rob...ehhhum...Roy? 2. Smaken är som baken, delad. Fast du har säkert rätt. Men i fantasin. I fantasin, käre Donny....

    SvaraRadera
  5. @Sjumilakliv - Åhhhh, varje störd kvinnas våta dröm!

    SvaraRadera
  6. Meh! Jag har ju rätt ju. Vad ska det annars vara taget ifrån? Det korrekta är ju mer dirty och så va. Men visst fan är det Rob Roy - hävdar jag bestämt.

    I alla fall i min tankevärld.

    SvaraRadera
  7. @Donny Hedlund - Jamen då är det väl det då. I din tankevärld. Annars stammar rubriken rakt ut min tankevärld.

    SvaraRadera
  8. PURE SEX! Tänk dig ormgropen! Ahhhh, nu har jag något att drömma om i natt.

    SvaraRadera
  9. Hyr Rob Roy. Se den. Sen tar vi den här diskussionen igen dårå va.

    SvaraRadera
  10. @Erika - Ja, jag har bett om rapport, hur det går för de där nere. Han är väldigt förtegen. Men vi vet nog.

    @Donny Hedlund - Ja, jag inser att jag måste göra det alltså. Omgående.

    SvaraRadera