måndag 20 juli 2009

Jag blir så otroligt klok efter ett par glas

I helgen träffade jag en samling galningar från twitter för grillning. Det blev både mojitos och mängder med vin, vilket resulterade i att min hjärna slog frivolter. Aldrig har jag varit så klok som den natten. Trodde jag. Följande twittrade jag under natten:

"vi pratr om hur stor hjärnan är. Asperger, autism, allt sånt. Olika synt på sånt, men ändå. Ny nös jag sju gånger på en gång gång också.Jag tror att vi sitter och erkänner våra svagheter, men är för rädda för att säga att det är någon NPF-diagnos.De stora hjärnorna har liksom mer utvecklade hjärnor än vad "genierna" fått, men vi minns kommer ihäg vilken typ av cykel de hade-.Blå toalett är förövtigt inte så fräsht som kan skulle kunna tro.Nu luktar det hiphop ut askhopparnarna, bra hiip hiphop that is. @VallePop exakt. @gubbsoda kragoxar fock alll.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar