onsdag 26 augusti 2009

Om jag vann 100 jävla 000 i månaden.

Underbara Innan du fanns har nominerat mig till Triss stora bloggstaffett. 100 bloggare får en trisslott med chans att vinna 100 000 kr i månaden i 25 år mot att man skriver om vad man skulle göra om man vann. Som nybliven fattig student kan jag ju lova att det inte råder några tveksamheter om att jag hakar på.

Om jag vann hundra motherfucking tusen kronor alltså. I 25 år. Vad skulle jag göra då? Ja, vad fan skulle jag göra då? För det första skulle jag börja välja och vraka bland alla män som helt plötsligt tycker att jag är den vackraste och mest åtråvärda kvinnan på denna jorden. Likaså skulle jag börja njuta av den stora krets vänner som jag helt plötsligt skaffat mig. Jag skulle skaffa nån stor sammetsbeklädd våning, gärna med nån stor guldig tron mitt i där jag skulle sitta och bli matad med vindruvor. Ett eget jävla harem. Chippendales? Naa. Det är att överdriva lite kanske. Nån vanlig manlig strippa bara. I nåt hörn liksom. Gärna polisutstyrsel. Eller jag vet inte. Brandman? Eller bara vanlig. Kontorsklädsel vore ju jävligt weird i och för sig. Kastar runt med portföljen liksom.

Sen skulle jag givetvis skaffa personlig allting. Personlig tränare. Personlig dietist. Personlig städare. Personlig matare. Personlig torkare. Personlig kock. Personlig jag vet inte. Personlig allt! Personlig kliare. Personlig kliare... Fatta det! Fatta att ha en personlig kliare. Det skulle man fan kunna ha med dom pengarna. Nån som bara kliade en på ryggen. Mot en nätt summa pengar. Hur värt skulle inte det vara. Så jävla värt. Eller? Jo. Jo fan.

Nåt sånt ser jag framför mig. På ett ungefär. Cirka.

Jag nominerar Snaskefar

6 kommentarer:

  1. Vi skrattade högt! "Då skulle du kunna ta en tailänsk bärplockare som personlig kliare", föreslår flickvännen. "Dom är arbetslösa nu." Jag fattar noll, men så är jag rik också. "Och så skulle Molly kunna få en personlig lekare."

    SvaraRadera
  2. Jag anmäler mitt intresse för tjänsten som personlig lekkamrat. Inte för Mollan, det får hon gratis. Utan för dig. För 25 kronor i månaden i tjugofem år ingår obegränsat tjo och tjim. Men då får DU mata mig med vindruvorna! /P

    SvaraRadera
  3. @Pelletsmaskinen 25 kr i mån i 25 år!? Rena studentpriset!

    SvaraRadera
  4. Du verkar få väldigt mycket för dina 100.000. Men grattis (om du nu vinner)

    SvaraRadera
  5. @Donny - 100 000 i månaden i 25 år that is. Alltså 30 millar. Så jag tycker inte att det är så orimligt. Tycker du?

    SvaraRadera
  6. skaffa rätt karl istället så får du allt det där gratis

    SvaraRadera