torsdag 20 augusti 2009

Svininfluensan har nog drabbat yours truly

Imorgon mina vänner fyller jag 25 år. Det är rätt stort va. Det var tänkt att jag skulle fira detta genom att åka till en ö i Blekinge tillsammans med 280 andra webbnördar. Så blev det inte. Istället ligger jag nu i sängen med hosta, feber och sjukt mycket snor - SVININFLUENSAN!

Jag var till en början mycket tveksam om det var svininfluensan som jag drabbats av, jag har ju inte varit när en man på... jättelänge. Men febern stiger flera grader i minuten och jag tänker att jag ju krockade med någon kille på Way Out West förra helgen, och det var ju någon man där på puben som försökte stöta på mig, det kanske räcker för att smittas liksom. Jag trodde det behövdes mer, men jag antar att jag är extra mottaglig pga att jag inte är van vid bakterierna.

Bjussar på lite förnedringsfilm på det. Såhär ser jag ut när jag är sjuk. Gillar också den Blondinbellska "Hej allopa!"


video

11 kommentarer:

  1. Sjuk sjukt sjuk. Lider med dig. Ta några värktabletter och sov dig igenom natten.ungt. Kan hjälpa. Hoppas i alla fall det så du är pigg imorgon på stora dagen.

    SvaraRadera
  2. Jo vill bi sädly misst i Blekinge! Lider med dig. /Kram P

    SvaraRadera
  3. Allt är bara ljug! Bra ljug. Snyggt ljug. Underhållande ljug. Enerverande ljug. Men likväl ljug. / Kramizar från Bobo ps: Grattis i förskott stumpan.

    SvaraRadera
  4. Trist att bli sjuk när an skulle ut och roa sig. Men du kommer iaf ha fått dina antikroppar och immunitet innan flunsan slår till på allvar och däckar hela Sverige. Aha! Det är alltså DU som kommer hålla ställningarna när alla vi andra är sjuka. Good to know.

    SvaraRadera
  5. Men Grattis då, ja inte till snoret utan på födelsedagen.
    För att anknyta till förra kommentaren undrar jag undra om jag också klarar sig även om jag inte har andra symtom än att jag känner sig som en enda gigantisk antikropp hela jag.

    SvaraRadera
  6. Massor av Grattis på födelsedagen och krya på dig! Om det kan vara någon tröst, så har jag precis tillfrisknat av svininfluensan! Det går alltså att bli frisk!! :-)

    SvaraRadera
  7. Hittade hit via Linda (Innandufanns).
    Grattis på födelsedagen!
    Hoppas du överlever svininfluensan.

    SvaraRadera
  8. Hittade också hit via Linda.
    Alltså..Krya på dig! Det låter ju skitjobbigt att låta som du låter.
    Och stort stort grattis på födelsedagen!
    Du får ta igen firandet när du är frisk.

    SvaraRadera
  9. Men oj nu blir jag ju riktigt orolig Elvira! Var det verkligen svininfluensan mån tro. Du har ju inte skrivit på SEX dagar!!!

    Hoppas allt är bra!

    kram

    Anja

    SvaraRadera
  10. Tack alla! I motherfucking love you all! Puzzzz

    SvaraRadera