fredag 19 mars 2010

Late Night with Molly Ericsson

Inatt vaknade jag till lite av att Molly skulle gå på toa. Jag noterade att hon gick in på toaletten, tände lampan och fällde upp toalocket. Allt sånt gör hon i princip i sömnen. Jag var själv precis i mellanlandet mellan somna och vakna när jag hör henne ropa:

"Hör på den här då! Det var två militärer som gick på en väg, så sa den ena: har du bajsat på dig? Så sa den andra: nej det har jag inte. Så sa den ena: Vi går in där och tittar.... du har ju bajsat på dig! Då sa den andra: Jaa jo, det var igår ja."

Skönt med en unge som vet att dra en rövare vid fyrasnåret i sömnen.

5 kommentarer:

  1. Det är ju en gammal sketch med Sven Melander och Gösta Engström i Nöjesmasaker!

    typ 1983 något

    Vad matar du ungen med?

    SvaraRadera
  2. Haha fasen vad roligt! Sen hade jag varit klarvaken :-D

    SvaraRadera
  3. hahahaha jag hade dött där i sängen av skratt...

    SvaraRadera