tisdag 6 juli 2010

Tvättstugesexet - en teoretisk redogörelse av eventuella händelser vid idkande av sexuellt umgänge i samfällig tvättstuga.

Gammalt gästbloggsinlägg får en revival för Thomas skull. Detta var ursprungligen skrivet för bloggen alfahanne.se som inte längre är med oss.

En vanlig torsdagskväll. Eller nej, stryk vanlig, för denna torsdag var tvättstugan bokad. Och det kan jag lova, hör inte till
vanlighetena i detta hem. Till vanligheterna hör att jag får rota fram några gamla stringtrosor från sent 90-tal för att jag för sent insett att samtliga trosor i samlingen behöver tvättas ordentligt innan de är bärbara igen. Men det är ett sidospår.

En torsdagskväll. Tvättstugan är bokad. Tvätthögen, mina vänner,tvätthögen. Nej, det räcker inte. Tvättberget släpas ned till
bostadsrättsföreningen gemensamma tvättstugan. En plats för reflektion. Dagdrömmeri. Tankar. Fantasier. Och sex.

Ja, alltså. Jag har inte sex. Inte ens i min egen säng liksom, än mindre i den samfälliga tvättstugan, det är en lyx mig icke förunnat. Men tvättstugan ändock, en plats för ohämmad men ack så farlig älskog. Mycket kan ju hända om man gökar i tvättstugan, det kan ju till och med jag räkna ut. Det kan ju komma nån kärring från C-porten som ska inspektera om det är städat i torktumlaren (Dom gör det! Fick ett samtal till jobbet idag gällande just detta, hon ba: du har inte dammsugit ordentligt, och jag ba: gör det själv då, kärringjävel) - hon skriver arga lappar för mindre och hon drar sig inte för att knacka på hos grannskapet och sprida ordet heller. I alla fall inte till de andra jävla kärringarna till grannar. Eller vad vet jag. Jag vet inte. Nåt sånt tror jag.

Men tänk om man röjer runt för mycket där då. I tvättstugan. Och att man typ råkar slå till nåt jävla mjukmedel som man har (inte för att jag fattar grejen med mjukmedel, jag gillar krispig tvätt) och så typ råkar man halka och man har ju liksom byxorna nere vid anklarna redan som det är så det blir ju till att kravla runt där bland mjukmedel och kanske då att den där grannen kommer. Det hade ju varit rätt jobbigt faktiskt. Måste jag medge.

Fast ett av huvudsyftena, förutom att vara lite modig och fräck, är ju vibrationerna av tvättmaskinen. Jag har stor tilltro till att dessa vibrationer skulle göra själva akten extremt tillfredsställande. Men vad vet jag? Problemet är ju bara det, att tvättmaskinerna i tvättstugor är så stora, så det är liksom en anatomisk omöjlighet att liksom, ja, få till det helt enkelt. Helt plötsligt ska man behöva bli nån jävla McGyver bara för att göka på tvättmaskinen. Bygga någon ställning av jag vet inte, hinkar och kanske nån dammsugare. Nåt sånt i alla fall. Och det är ju samma sak där. Det där fuskbygget rasar ju säkerligen och så sliter man med sig sköljmedlet på vägen ner och så ligger man där och rullar runt med byxorna vid anklarna och då
kommer säkert kanske den där grannen och så blir det ett jävla liv. Mest för att det stökats till så hemskt.

Fast jag menar, om det inte går åt helvete, så tror jag stenhårt på tvättstugesex. Framförallt tror jag att tvättstugesex kan få något som är urbota tråkigt att bli något som är rätt värt. Typ att man börjar tvätta varje vecka. Typ att jag skulle slippa rota fram några gamla stringtrosor från sent 90-tal någonsin igen. Om jag fick möjligheten, that is.

2 kommentarer: